Oppdag konsolideringsverktøyet

Med BrightAnalytics blir konsolidert rapportering en bit av kaken. Med et klikk på en knapp elimineres IC-transaksjoner, konsolideringsoppføringer kan gjøres og deltakelser kan inkluderes.

Konsolideringsverktøy BrightAnalytics - konsolideringsstrukturen

Konsolidering

Ulike enheter, regnskapspakker, valutaer og ulike regnskapsår? Forskjellene er korrekt utjevnet for å sikre en klar og pålitelig konsolidert rapportering.

Konsolideringsposter så vel som ekstraregnskapsføringer er mulig i vårt konsolideringsverktøy. Disse legges inn i systemet, for eksempel som goodwillavskrivninger, og skrives naturligvis ikke tilbake til kildedata.

Product screenshot intercompany eliminaties 1

Elimineringer mellom selskaper

Konsolideringsverktøyet som er en del av økonomimodulen oppdager automatisk intercompany-oppføringer og visualiserer disse intercompany-forskjellene i et tydelig smartkart.

Interne elimineringer utføres automatisk med et klikk på en knapp!

Oppdage vårt konsolideringsverktøy?

  • Hva er konsolidert rapportering?

    Consolidated reporting shows the figures of all companies within the group, along with the necessary intercompany eliminations and consolidation entries.

  • Hva er økonomisk rapportering?

    Økonomiske rapporter gir innsikt i selskapets tilstand. I dette tilfellet den økonomiske statusen for å være presis.

  • Hva er BrightAnalytics?

    BrightAnalytics er den mest intuitive, pålitelige og raske ledelsesrapporteringsplattformen som dekker alle behov for ledelsesrapportering og konsolidering.

  • Hvordan fungerer BrightAnalytics?
    1. Connect: BrightAnalytics connects with accounting, ERP and CRM systems, and centralizes all data in the BrightAnalytics platform.
    2. Report: The standard templates in BrightAnalytics are immediately ready for use, but can be fully tailored to suit one’s needs.
    3. Analyze: The management reports and dashboards offer a wealth of information and immediately provide clear insight into the figures of the entire organization.
    4. Engage: The clear reports contribute to a better streamlined business strategy and execution, and ensure transparency within the company.